perangcangan selepas SPM

07:17:00

assalamualaikum 

i have loved you since we were 18

 hari ni nak kongsi kongsi coklat sikit pasal PERANCANGAN SELEPAS SPM :)
1. kerja 

- aku nak try masuk bidang muslimah modeling , amacam tinggi arkk cita2 , haaa ,aku nak TRY je , kalau dapat , tambah pengalaman , kalau tak , bukan rezeki aku la . yang pasti bukan kedai makan  KFC macD , no no no !

2. lesen memandu 

- aku kena ambik lesen lepas dapat duit kerja , baru la gempak kan , ni tak , mak jugak korek bank untuk lesen kita , padahal kita yg nak guna seumur hidup kan ?

3.  kolej / universiti

- moga-moga result aku elok , Amin ( doakan aku ) so bleh la pilih nak masuk U ka kolej , and kalau result add math , sc , math , akaun aku okey , nak try terjun dalam subjek LK , kalau selamat , selamat lahh jatuh , kalau tak , DIE !

4. Canon

- aku nak beli canon , sekurang-kurangnya ada la satu :)


You Might Also Like

0 Comment