add math, pergi jauh-jauh. sekarang kita putus :(

04:38:00

assalamualaikum !

haha, okey tajuk memang x memberansangkan, panjang mcm ngan apaa lagi. so past is past ! tu je aq mampu cakap.

tadi papers add math so sh*t u knw ! uorghh, susah la papers 2. aq rasa mcm aq x jawab apaa. 

to pemeriksa : mohon jangan ketawakan saya ya, serius saya memang x reti tadi :(

masa dapat paper excited gila, konon yg aq study mcm nak mam*** tu aq boleh jawab. tgk-tgk, nergh, ambik, time tu gua sentep beb, gua x tau gua nak buat apa, gua baca ayat kursi 3 kali, still gua x boleh buat, gua sedih :(

so gua tgk jam time tu baru pkol 3, lek beb, gua ada 1hours30minutes kononnye*, wey  1 jam kot, gua pon tulis lembab-lembab, jadi tuptaptiptop pkol 4, WHAT THE ... haaaaaaaaaaaaaaaaa ! masa nak habis, 6 soalan aq tak buat lagi, so aku pun pecut laaaa, then tinggal 10 minit lagi, ohh tidak, 2 soalan lagi ( kau tgk, punya laju punya hentam ? ) and alhamdulillah aq siap pkol 4.25 ptg

jadi aq ni ada masalah sikit, disebabkan x biasa dgn kertas tambahan bagai, aq x tau nak ikat kertas graf tu kat belakang ke kat num jwpan tu, hmm, aq panggil rizulaika, cehh dia x dgr, maybe i shoul to call pengawas tu suruh TUNJUK AJAR KU SIFU err tongga sekali naa, but suara aq x terkeluar pon, urmm lantaklahh

"masa dah tamat" kata seorang pengawas berbaju kuning ! whatt ? wey aq x ikat kertas lagi ni, so aq cepat2 panggil rizulaika , then bla bla bla, aq ikat kertas, ix ngan angka giliran x tulis lagi, so u know aq gelabah mcm manakan ? so pengawas tu cakap kat aq "lek adik, jgn gelabah" aq x suka org tunggu aq :( , pastu siaapp dahh

keluarlah dgn muka separuh happy :/

~the end~

*no photos for this entry* haha

You Might Also Like

0 Comment