i will become spider-women ?

00:42:00

assalamualaikum 

7050512127_a675b54a63_c_large

bagi aku cerita ni lawak lah, bagi hangpa tak taulahh kan. tadi aq bancuh milo, pastu aq teringat masa aq kecik dulu. hehe

masa tu aq sekolah rendah, so cerita dia mcm ni. masa tu aq ada kat kg balik kg sebab apa tah. malam tu aq dahaga la air milo, dah lama x balik rumah kan, air milo pulak aq punya peberett aq, hmm jadi kempunan la malam tu. lepastu aq cakap la kat tok aq

tok, nak milo

haa, sat suruh mak su bancuhkan, kak tolong bancuh sat kat miza sat

pastu mak su aq tolong bancuhkan, pastu dia bagi kat aq, pastu aq minum, minum, minum, minum, bla, bla, bla

sampai nak habis aq tgklah cawan tu, time tu aq dok kat dapur sorang-sorang, aq nampak lah ada hitam-hitam tau, pastu aq minum sikit lagi sebab aq nak tau benda apa.

after that, aq terkejut berok tgk ,what ? ada spider dalm cawan dan labah2 tu masih hidup !. aq terus letak cawan tu dalam sink. aq jalan ke ruang tamu sambil terbayang yg aq akan jadi mcm spiderman, ye lah spider man jadi spider man kan di sebabkan labah-labah. 

aq dah mcm nak nangis dah sebab aq terfikir aq akan jadi spiderwomen, hmm kena lawan2 , ada org jahat. mak su aq dah pelik asal aq murung tiba-tiba. terus aq masuk bila dan tidur.

besok aq bangun aq tgk aq jadi manusia, aq lega gilaa aq x jadi spider women. LOL ada pulak nohh. hahaha !

You Might Also Like

0 Comment