keliru

08:39:00


Large

keliru & keliru . definisi of keliru. pakat boleh search dah kot. hekhek. aku tak tau la nak ambik kos apa. em aku minat sangat akaun atau kira-kira. kalau aku tak suka kenapa aku sanggup ambik add math ? walhal masa aku form 2 aku dah habaq sesiap yang aku takkan sesekali ambik subjek yang meng- killers millers hellers bellers !

Large

so i love math, ciri2 ini telah menonjol sejak darjah satu dimana, saya lebih gemar mengafal 1-100 berbanding ABC &  mengeja. yes, aku liat nak baca-baca ni.

14 tahun masa dahulu ...

masa tu aku dalam 5/6 tahun la, dulu aku ada pegi tadika, bukan tadika kemas baju kaler biru ikat rambut toncang tu, bukan, bukan ! aku pi tadika ummu aiman. i'm not sure actually, nevermind. so lepas balik sekolah tu penat ahh, apa lagi. jadi disebabkan jadual hari-hari yang seperti biasa aku kena belajar mengeja, membaca & menghafal A B C , let put your hand up, sapa ada buku BACALAH ANAKKU ? haha, aku boleh muntah tengok buku tu tapi masa dulu la. asal tengok buku tu ja aku pening. dashatnya trauma aku ! muhehe

lepas makan aku pon tido, niat dalam hati nak tido sampai malam, nanti tak payah la baca buku. then lena. ku sangka panas hingga ke petang rupannya hujan ditengahari, eh betolkaaa ? rupanya aku tido tak sampai 2 jam, awat jadi cemni pulak, aish rancang lain jadi lain. so aku dok tengok mak aku lipat kain, lepas tu dia keluar bilik.

tak pa la, aku pon teruskan kepura-puaraan. lama tu aku rasa lain mcm tau, tah la rasa macam org dok tengok aku, tapi dari tadi aku tak rasa dengaq pon ada org masuk. setelah lama aku main tarik tali dgn perasaan, akhirnya memutuskan untuk bukak mata.

bukak ja mata, HAH HAMEKKAU ! mak aku ada betoi2 depan muka aku. then dia cakap " haah ! tak tido kan, mak tau laa, bangun, jom baca buku " so aku pon dengan paksa rela kena jugak baca ai ie, en ai ei ni INI, ea a, en ea na ANA. INI ANA ! heuheu !

eh lari gila tajuk, aku tak tau la aku dah berusaha cari kos yg sesuai dengan minat & result aku, sekarang tinggal doa & tawakkaltu alAllah :)

nah gwiyomi malaih untuk hangpa ! :)








You Might Also Like

0 Comment