motor jatuh

08:12:00


annyong !


cantik tak ? ha ha ha *gelak tak ikhlas* . aku edit pokoi 1 tengah hari lebih. pokoi 3 petang tukar ke denim balik. em rasa janggal pulak pakai simple templates

okey, sapa dah ambik lesen motor ? you know abou TITI ? yess that TITI. ohhhhhhhhh. aku trauma ja bila nampak titi tu. aku tak buat test JPJ lagi. hmm. aku trauma dgn titi tu sebab masa aku buat latihan motor , motor aku jajuh kat titi tu. tapi aku selamat. u know, aku agak pakar menyelamatkan diri dari jatuh ke bawah/tanah.

aku pon tak sedaq mcm mana motor aku boleh jatuh sampai minyak brek keluaq melimpah dengan banyaknya. anddd know, aku cuak gila kot. semalam aku buat latihan. Alhamdulillaah tak dak eksiden mcm motor jatuh tu. tapi aku tak past titi. sebab aku kena lebih berhati-hati. ada hikmah actually sebenarnya. aku rasa motor tu boleh jatuh sebab aku bawak laju sangat kot kat titi. hikmahnya, mungkin Allah nak bagi petunjuk supaya aku ni tak berlagak sebab sebelum ni past dalam masa 7 saat ja. aku agak berlagak. not riak, okey !  andd aku tak tau la aku berjaya ke tak masa ujian QTI & JPJ. 

i don't know. Allah menentukannya. 

Large
 

You Might Also Like

0 Comment