form 6

23:39:00


hi, assalamualaikum, salam jumaat !

rasa macam tak percaya ja, aku akan mengakhiri zaman bujang persekolahan. aku akan tinggalkan form 6 and takkan kembali ke form 6 dah. err maybe ? eh. hahaha. dak aih, mana boleh nak balik form 6 dah kalau pi poli. form 6 pon nak habeh 1 sem dah.

so aku nak post gambar hari-hari ku semasa berada di form 6

 orientasi. - 15/05/2013



masa hari orientasi ni tak dak apa sangat nak cerita. aku pon tak buat aktiviti berkumpulan sama2. sebab kumpulan aku like bangang sikit. so masa orientasi penuh dgn cikgu cerita pasal subjek yg nak kena pilih nanti. aku ambik pakej 1, dan aku menyesal gila bangang bila aku tau ekonomi susah nak mampusss ! sejarah okay. tapi aku tak suka nak tulis esay :( kalau bagi soalan objektif konfem A , eh hahaha. tipu ja. then masa dah nak habis sem , around 6 minggu yg lalu my mom ask, 

"kenapa tak ambik sains sukan ? kenapa tak ambik seni ?" 

like errrr ja kan ? padahal mak aku yg suruh ambik pakej satu. hahaha

pilih subjek & kelas - 22/05/2013-23/05/2013



tak dak apa nak cerita pon pasal gambar atas ni. time ni bosan ya Rabbi. heheee, nasib baik boleh usha org hensem tapi loglaq tuu. and lagi sorang tu ^^, and masa ni, aku asyik dok ngan nabilah, najihah and dira. masa tu kami dgn kami ja. mcm tak bergaul dgn org lain. tak rapat sangat ngan nad, syafa dan lain2

bulan jun, tak dak gambaq :(

dah mula rapat syafa - 02/07/2013


dah sebulan, dok situ kami pun mula la meramahkan diri untuk berkawan ngan orang ramai. cehh, ramai la sangat >.< okay pasal syafa, aku dulu satu sekolah dgn dia. sekolah bandar baru darulaman. dia sekelas dgn nad. kelas delta. aku pernh nampak dia, selalunnya nampak kat dewan terbuka. muka syafa garang gila tau dak ? kalau hgpa tak kenai dia memang hangpa pon akan kata muka dia garang. tapi bila kawan ngan dia, Ya Allah, gila-gila mcm aku , mcm nabilah & mcm nad. hahaha.

UUM -  06/07/2013




pegi untuk muet. haha, ingat lagi kami punya la jalan pusing merata semata2 nak cari surau. hehehe, surau dia besaq, selesa la jugak :)

raya-raya - 22/08/2013












natural tak kami ? hah hambek kau, tak boleh make up kan, so kami ni  natural beauty. 100% tanpa makeup, tu yg semua muka baru bangun tidoq tu. ekekeke

merapu dalam kelas - 03/10/2013




seminar BM - 04/10/2013













birthday girl, padahal birth day dia 6/10. tapi kami sambut awal sebab aku kena pi KL masa tarikh tu . heeeeeeeeeeeee :D

merapu part II - 22/10/2013





masa ni memang bosan gila. kami tak buat apaa. heee, nad semua tak dak, tinggai kami dua ja. sobs sobs :'( hahaha



entry ni akan diupdate. houhoehouhoue


tata. :*













You Might Also Like

0 Comment