dulhan hum le jayenge

01:12:00

hello

File:Dulhan Hum Le Jayenge.gif

dulhan hum le jayenge ? menatang apa ni. hoho. ni filem hindustan maksud dia i will take the bride. aku tgk filem ni masa kecik-kecik dulu uhh. masa duk kat blok D. ehem yg pernah duduk kat kem kementah depa tau la blok-blok ni. hah, kecik-kecik dengan tak faham subtitle kau dah nengok cerita bride bride ni. hahh. 

okay, semalam kan kat tv2 ada keluaq filem ni. aku dok dalam bilik. my mom la bukak channel tu. aku dengaq lagu. eh mcm kenal ja lagu ni. terus aku sign out bla bla, keluaq. wahhhhhhhhhh ! cerita ni. cerita aku minat kot. best tau dak cerita ni.

filem ni tahun bila tah, tapi tahun 2000 jugak lah, nak kata aku sekolah, emm maybe sekolah tadika. hahaha. oh yaa, masa dok tengok cerita ni, my mak ask me

"dulu sapa tah dok selalu tgk cerita ni. hang ka mazni tak tau"

"hah"

"cerita ni, sapa selalu tah dok tgk"

"ohh, haaa, kakak la selalu tgk"

"emm, betoila hg yg dok selalu menari tu"

*dalam hati* eh mana mak tau. malunyaaa. haha aku rasa mak aku dulu dalam diam dok usha aku ni. haah mak ngaku kaih. mak stalker akak ehhh. hahaha. memang aku dulu gila bangang punya minat cerita ni. sampai semua tarian depa aku boleh menari. masa aku tengok balik kelmarin pon aku boleh dok ingat lagi nak menari mcm mana. walaupun dok ingat ingat lupa. hahaha

and and, aku memang suka menari. jangan tak percaya sampai sekarang pon aku dok menari. tapi dalam bilik la. menari depan org, malu aihhh. hahaha. btw, zaman aku kecik2 dulu tak main ah kartun kartun. tgk hindustan baiiiiiiiii. haha

okay. tatata




You Might Also Like

0 Comment