update update

11:14:00

assalamualaikum !

( ^-^)/

hai hello, pe khabo ?


lama nor tak updates entry. almaklum busy jaa, nak final. banyak keja. oral pon tak habis buat lagi. ingat seminggu ni boleh cuti ngan bahagia, tenang, aman dan makmur. rupannya tak. akaun ada discussion group pulak. last hantaq khamis depan. huh huh.

so, final date kita, cewahh, kita

marketing, isnin - 7/4/2014
accountancy, selasa - 8/4/2014
microekonomics, rabu - 9/4/2014
statistic, khamis - 17/4/2014


banyak benda jadi kat aku semasa proses pembelajaran, acewahh ayat. banyak laaa. hidup kena teruskan, walau apa pun terjadi, ye dak ?

so, hihihihihi. kim, on twitter balik. ohh you know how much i miss you ? setiap aku on wifi / data kalau aku bukak twitter aku mesti taip nama dia dulu. nak tau dia buat apa, apa dia rasa, dia dah makan ka ? hahaha, kegalakkan !

oh yaaa, aku baru terperasaan, dia suka nombor 6. aku suka nombor 4. so aku punya matrik nom 2996. wahhh "6" ! masa aku DPW aku punya nom matrik 2007, bila pindah akauntansi dia jadi 2996 enam enam enammmm ! mula mula aku tak la suka sangat 2996 ? mcm tak best jerrr. aku lebih suka kalau dapat 2994 / 2995 atau 2998. aku suka nom yg kait ngan birthday date aku. 

so bila dia tunjuk TUT TUT 6. aku pon mcm ehh dia kan suka nom 6 ! nom matrik aku pon enam last sekali. wahhh, sayang nom matrik !

nampak tak, aku mcm suka gila kat dia. dia tah tak pernah kenal ngan aku pon. huhhhhhh

okay, dah laaa. doakan aku supaya boleh jawab final exam dengan baik. amin. bye oulls !


                                                              킴 !!!!
 사랑해 !!!



You Might Also Like

0 Comment