sem 1, done

12:40:00



assalamualaikum.

Purity زكية | via Tumblr

hello, annyeonghaseyo. how are you ? lama sungguh tak berblog. well, im busy perabih korean drama. ye la, kelas dah nak start. kang kempunan nak tengok pulak nanti. susah pulak, tak boleh nak fokus. cehhh

kita dah habis sem satu. 22/jun/2014 sem 2, yeayyyy !

so, Alhamdulillah, 1st sem pointer seperti yang aku target. 3.0 ke atas. Alhamdulillah. no carry subjek, tu yang paling paling paling penting. 

sebenarnya, sebelum result keluaq wahh serabut perut aku, Ya Allah, aku dapat call dari En. xxxxxxxx kata kad koko aku tak dak, so aku kena ulang balik. wahh gilaa ahh. penat aku berbaring kat jalan tar dia suruh ulang balik. adududududu. seminggu jugak ahh dok takut. lepas tu tak dak ahh. 

bila result dikhabarkan akan keluaq, malam tu aku tak boleh tidur. siap mimpi lagi wooo. bila pagi tu, dalam pukul 11 pagi check, alhamdulillah. markah penuh. hish kalau dak aku kena kawad, masuk kolam lumpur semuaa. aiii tak mau la cekk. btw best jugak sebenarnya kolam tu. yang tak best kena bangkit tubi atas jalan tar sekitar 12 tengah hari. seksa woooooooo !

tu je lah cerita buat masa ni. sampai ketemu nanti ya pak. bye :)

😏😩❤️

You Might Also Like

0 Comment