saja

10:57:00


assalamualaikum, hello

 Tumblr

pehh dah berapa lama tak update, okay keja ulang hat tu ja la kan. hahaha. aku start cuti sem bulan 4 sekarang bulan 6. cuti ni aku tak buat apa. and seriously aku dah gemuk. aku memang tak buat apa pun. konon nak belajaq jepun baru tengok huruf terus dah nak belajar. okay. lepa tu cuba menari lagu miss a only you, susah beb. aku cuma boleh 1step ja. tu pon aku belajaq seminggu. hahaha.

lepas 2 atau 3 minggu cuti, aku demam. sakit tekak. musim panas sangatkan, sampai aku punya sakit tekak nak dekat sebulun. dah la sakit tekak, usus pulak buat hal. mmm sabar ja lah. usus dah okay datang lagi satu masalah. kulit belakang tengkuk pulak kering. sampai nak tegakkan kepala pun seksa.

last kali aku sapu, SUNPLAY After Sun Gel yang 100% natural. pakai malam, esok dah kurang dah. hahaha. memang kena spare satu kat rumah. seksa woo kering kat kulit. aku mengadu sakit kat kupa, dia kata aku kurang minum ayaq. sejak itu aku mula minum ayaq masak. tapi sejuk la.

sem 3, hahaha, sepanjang sem 3 ni kalau matapelajaran okay, lecture pon okay sangat ! masalahnya, budak dalam kelas tu. hahaha. makin banyak puak. aku tak faham la dengan depa ni, kami tengah malas nak masuk campuq. just dengaq lepas tu blah.

dah umuq pon meningkat, tapi perangai macam budak sekolah menengah. ada umuq duplohan tapi bila hangpa tengok pon macam tak percaya sebab perangai dia mmm tak dapat saya jelaskan. hahaha

okay la. sem 4 praktikal pulak. kepada yang nak praktikal tu selamat berpraktikal. kepada yang akan masuk kelas selamat belajaq. kepada yang bakal menghadapi peperiksaan GOOD LUCK okay. kepada yang akan berpindah tu selamat berpindah okay.

Semoga kita sihat sejahtera, apa yang kita rancang tu berjalan dengan lancar. hari esok dan seterusnya kita jadi orang lebih baik. dan hahaha, nak dekat bulan ramadhan ni, hehehe, selamat berpuasa. semoga aku jadi orang yang lebih positif, well macam-macam jadi masa sem 3 ni daripada aku sikit-sikit positif jadi ke negetif. huhuhuhuhu. selamat tinggal.

You Might Also Like

0 Comment