september

09:14:00


assalamualaikum

hello !

i really happy today, many things happen to me. such as, you know, i've been missing my 2 years twitter account that i use from that dari tak tau apa-apa, until i pro gila pasal twitter. cehh. ahaks. do follow me

yang lain nya, parcel  dah sampai. hehe. tahu lah kan, i memang suka membeli di atas talian. disebabkan aku jumpa website yang jual barang murah dan RARE, aku memang akan menghabiskan duit kat situ. hahaha.

antara barang yang aku beli ialah, jeng jeng jeng







my bottle : edisi LINE. aku nak beli sebab memang dah lama teringin MY BOTTLE. dah murah angkat la. dari nak beli kat insta shop, mahal. saya tak mampu. huhu



shawl, ya, saja nak cuba, nak tengok jenis kain. mm aku beli yang color beige ni, kain dia nipis. okay tak cuba pakai lagi. 



DAN TARAAAAAAAAAAAAAA, aku tempah baju D.O Love Me Right. tapi sedikit terkilan, tak tak, sebenarnya terkilan banyak. ketat weh baju, walaupun saiz XL. mungkin patutnya ambik saiz XXXL kot baru padan. tak pa. cuba la nak kuruskan badan hahahaha

aku jugak ada beli casing yang transparent. ingat nak beli yang keras kat poli, tapi kan mahal RM 15, kosong ja. jadi ambik je lah yamg ni, eh takdak gambar. hhahaha.

mengikut kelender yang aku buat, aku ada around 9 minggu lagi untuk praktikal. huhuh. tak sabar nak masuk kelas. 

okay sampai sini ja nak update. ingat nak update pasal 31.08 tapi tak pa la, nanti nanti la noh. anyeong !




You Might Also Like

0 Comment