after final exam

08:56:00


assalamualaikum





hello, harini iolls nak update pasal kegembiraan selepas final. hahaha, ya ya i should update this entry at 13/4 but huhhhh, malas sangat. hahahaha

so, sebelum 12/4 kami dah rancang dah. mula-mula ramai tau yang join. last-last tinggal 7 oran. mohon menangis teresak-esak okay. first tu ingat nak main running man. mmm, takdak lah rip nametag tag. mana dan nak kumpul duit order baju bagai kan. lepas ada pulak tak mau main lari-lari la. aku pon pening la nak pikiaq mainan yang tak perlukan lari-larian bagai ni. 

bincang pi, bincang mai, okay la game yang aku cadang tu. end up depa tak mau main hat tak dak lari tu, depa nak main hat yang macam sukaneka. kalau aku tau confirm la kan aku pikiaq yang tu. marah jugak la

ye la. dah print, prepare bagai tiba-tiba kata main tu tak syok la. nak lari-lari ja. muka ja senyum, hati panas. malam tu aku tiduq pukul 4 pagi pulak. gamak betul depa ni. tapi takpa. kita nak bergembira kan. cuma terkilan sikit. ada ja yang dok usha tengok kan takut marah. apa aku mampu buat cuma senyum ja. dalam hati panas woi. kahkah.










You Might Also Like

0 Comment